Denizli Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi

Denizli İl Sağlık Müdürlüğü
Denizli Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Kalite Politikası

Güncelleme Tarihi: 31/07/2018

KALİTE POLİTİKAMIZ

                Kalite Yönetim Sistemi şartlarına ve yasal mevzuata uygun,

                Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli iyileştirerek,

                Değişime açık ve yenilikçi,

                Çalışanlarına, çevreye ve topluma karşı sorumlu,

                Hizmet alan ve hizmet veren memnuniyetini arttırmayı hedefleyen,

                Kaliteli, ulaşılabilir ve etkin hizmet anlayışıyla,

                Tercih edilen bir kurum olarak ağız ve diş sağlığı hizmetini sürekli geliştirmektir.  

                                             
                                                                                                                    Başhekim

KURUM DEĞERLERİMİZ

*Görev ve sorumluluklarımızın bilinci içinde davranış ve çalışma göstermek

*İşinin gereklerini iyi bilmek bunu uygulamaya geçirmek

*Deneyim, Sürekli Gelişim ve Değişime önem vermek.

*Ekip ruhuna önem vermek. Deneyimlerini paylaşarak ve sorumluluklarını yerine getirerek işbirliği içinde ortak hedeflere ulaşılmasında aktif rol almak.

*İş ahlakına ve dürüst çalışma ilkelerine uygun davranarak güvene dayalı hizmet vermek

*Görevlerini ve sorumluluklarını bilen, yerine getiren, çalışma arkadaşlarına, hasta, hasta yakını ve olaylara karşı sorumlu ve duyarlı bireyler olarak hizmet vermek

*Ülkemiz ve bölgemize özgü ihtiyaç ve koşulları belirleyerek plan dahilinde yürüterek nitelikli ve etkili sağlık hizmeti sunmaktır.

*Hastanemiz hasta, hasta yakını ve çalışanları sağlıklı yaşama konusunda bilinçlendirmek ve fiziksel, zihinsel, sosyal ve ruh sağlığı yönünden güçlü bireyler oluşturarak, sağlıklı toplum oluşmasına katkıda bulunmak, sağlığın gülen yüzü olmak

*Çalışan Memnuniyetine önem vermek. Her birimde çalışanın gözüyle empati yapmak.

*Hasta odaklı, kaliteli, güvenli ve literatürlere uyumlu sağlık hizmet vermek ve hasta haklarını her zaman korumak.

*Tüm paydaşlarla, çalışanlarımız hasta ve hasta yakınları ile güvenilir, etkili iletişim kurmak ve uygulamak.

*Doğru hizmeti, doğru zamanda en az maliyetle gerçekleştirerek kurumda mali disiplin ve sürdürülebilirliği sağlamaktır.

*Toplam Kalite kültürünün ve uygulanmasının tüm hastane de yapısal ve düzenli biçimde iyileşme ve gelişmesini sağlamak